Terveiset Kiiralta revontulten alta!

Started by Jonna, su 09.11.14 - klo:17:48

« edellinen - seuraava »
Go Down

Jonna

Ajattelin että laitan muutaman sanasen meistä, vaikka osalle olenkin vanha tuttu.

Eli Sonorian Freia, Kiira, muutti syyskuussa tänne minun luokseni pohjoiseen, tarkemmin sanottuna Ivaloon.
Minä, eli Jonna, olen Birgitan vanha tuttu ja minulla on aiemmin ollut ilonani Sonorian Blondchen, Sylvi.

Kiiralla on täällä kaverinaan saksanpaimenkoirauros Arttu 2, 5 vee ja Rasmus-poikani 5 vee ja meillä menee hyvin  ((¨¨ Kiira on sopeutunut hyvin ja tuntuu jo ihan omalta koiralta.
On oikein hyvä varpaidenlämmitin yksinäisen naisihmisen elämään, varsinkin näin talvipakkasilla  ??""

Kiiran kanssa on treenit aloitettu, hakua, jälkeä ja tottista ja onpa PikkuMusta päässyt kerran meidän maalimiestäkin suojelukentälle moikkaamaan  --??

Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi talven pimeinä tunteina, josko sitä bh matskuu oltais jo keväämmällä... yritetään ainakin jollei muuta ja treenataan kovaa ja paljon!

Terkuin Jonna,  Rasmus, Kiira ja Arttu

Birgitta

Gitta

Kuinkas sä Jonna sinne kaamokseen keksit muttaa?
Dogs are our link to paradise

Jonna

Kolme vuotta sitten, aika tarkalleen, tuli otettua suunta kohti Pohjoista ja sille tielle ollaan jääty. Tartti tehdä jotain muuta välillä, ja niinpä  edellisen työpaikan yövuorossa hoksasin tän paikan, hain ja sain ja niin kutsui Raja, Pohjoinen ja Revontulet minua  &&,,

Kaamostahan täällä ei ole, se kaamos on siellä etelässä missä ei ole lunta ja on pimeetä  #ä#

Toivon että saan vielä jatkaa täällä, tosin on tainnut käydä niin että Pohjoinen on vienyt mun sydämen ja jään tänne joka tapauksessa  &&||

Teretulemast käymään vaan, jos täällä suunnilla liikutte  ::__

Go Up