Paloheinään avattu koiralatu

Started by Gitta, pe 28.01.11 - klo:10:18

« edellinen - seuraava »
Go Down

Gitta

Tämän bongasin HPH:n palstalta:

Paloheinään on avattu koiralatu. Olisi mukava, jos ladulle löytyisi käyttöä. Moneen vuoteen latu ei ole ollut auki ja nyt sain liikuntatoimen johtajan, Anssi Rauramon, avustuksella ladun avatuksi ¤e¤
Dogs are our link to paradise

Birgitta

Olis koiralle kyllä varmaan kivempi vetää kuin meidän tasainen peltolenkki, jota vielä matkojen kasvaessa tylsennetään kiertämällä sitä x määrä §s§... Jos kisakuntoon joskus pääsee, niin tuolla on hyvä harjoitella ohituksia ym.

Laittoiko muuten joku teistä mailitse mulle jokin aika sitten linkin tekijälle, jolta sai valjaita mittatilauksena? Ottaisin sen mielelläni uudelleen, kun en löydä maileista!

t. Birgitta

Tia

En tiedä olinko mä joka linkin laittoi, mutta mä olen ollut tyytyväinen täältä tilaamiini valjaisiin. Tilasin kahdelle koiralle kerralla ja sain kummatkin valjaat halvemmalla kuin jos olisin ostanut eläinkaupasta yhdet valjaat... Ja eläinkaupan mallistosta ei edes löytynyt sopivan kokoisia, kun Tinku on jotenkin iso rintainen, mutta muuten kapean mallinen.
Sama juttu kun ostin (kunnollisen) koirarepun Tinkalle, niin jouduin ostamaan vähän liian pienen ja jatkamaan itse hihnoja, koska seuraavassa koossa laukut olisivat olleet jo aivan liian isot  :D...

Birgitta

Go Up