Hyvä karsta

Started by Birgitta, su 12.12.10 - klo:18:26

« edellinen - seuraava »
Go Down

Birgitta

Löysinpäs hyvältä vaikuttavan karstan eilen Messarista noille lyhytkarvaisille!
http://www.petenkoiratarvike.com/karsta_doggyman__pehme%C3%A4_(sininen)/pieni___8_x_3_cm__14_cm_pr_1202034.html

Koko M ensikokeilun perusteella oikein pätevä! Varsi + teräosa samasta kappaleesta = ei katkeile liitoksista, sopivan tiheät ja napakat piikit. Aika sitten näyttää, miten kestää.

Tia

Tinkalla on niin ohut karva että en oikein tiedä millä sitä harjailisi. Kerran (tai joskus kaksikin kertaa) vuodessa kun se tiputtaa karvansa harjailen sitä sellaisella hevosten kumisuan tyyppisella muoviharjalla. Karstoja mulla on, mutta se tuntuu Tinkusta ikävältä, koska luulen että piikit raapivat sen ihoa... Pöksyt harjaan kyllä karstalla. Tuossa kumisuan tyyppisessä harjassa vaan on se vika että karvat eivät irtoa niin tehokkaasti ja lentelevät sitten ympäri taloa, kun eivät tartu kiinni harjaan...
Ajattelin seuraavan karvanlähdön aikaan kokeilla ihmisten harjaa, jossa on aina niitä "muovipalloja" päässä, niin ei raavi  #z#. Vai onko ohutkarvaisille koirille suunniteltu jotain parempaa?

Birgitta

Ainakin karstoja on eri kovuisia. Kokeile sellaista mahdollisimman pehmeäpiikkistä versiota, jos et ole vielä sellaiseen törmännyt. Mä olen myös hylännyt kaikki sellaiset pohjavillakammat ym., joista karvat pöllyää joka puolelle. Ihan kauheita! Hyvä karsta on lyömätön :). Pitempikarvaisten housu- ja häntäkarvat + korvantaustat tarkistan kyllä silloin tällöin myös kammalla.

Sylvi

Sylviltä lähtee kaikken parhaiten Furminaattorilla karva, ei millään muulla ja kaikkea on kokeiltu. Ja mitä vanhemmaksi se on tullut niin sen useemmin siltä sitä karvaa lähtee, ja tiheetä on pohjavilla, samanlaista ku isällänsä aikoinaan  )),,

Go Up