Poliisikoira Rex

Started by Birgitta, pe 26.02.10 - klo:18:21

« edellinen - seuraava »
Go Down

Birgitta

Tänään tuli uusintana Poliisikoira Rex -sarjan aloitusjakso, jossa Rex menettää isäntänsä... Mitä muuta voi kuin liikuttua kyyneliin, kun koira  hautajaisissa yrittää ryömiä hautaan isäntänsä perään, ja makaa sitten päiväkausia myöhemminkin haudalla nenä kukissa kiinni surullisena, eikä aikomustakaan liikahtaa siitä mihinkään *¨*... Olkoonkin kyse kaupallisesta tv-sarjasta, niin tuossa ollaan mun mielestä niin perimmäisten asioiden äärellä siinä, mistä koiran kanssa elämisessä on kysymys &&,,^^(.

Tia

Voi ei, mä taisin siis missata tärkeen jakson! Mä oon välillä aina kattonu Rexejä, kun se oli pienenä mun lemppari ohjelma..! Mutta en kyllä tiennytkään että Rexin oikea isäntä on kuollut ja Rex on joutunut siirtymään poliisikoiran hommiin sitten  ;;<<

Birgitta

Se kuollut isäntä oli kyllä myös poliisi, ja Rex oli sillä poliisikoirana.

Jakson ("Pääteasema Wien") voi katsoa tuolta :):
http://www.sub.fi/ohjelmat/sivusto.shtml/poliisikoira_rex/video?33321

tarja

Olen kanssa nähnyt kyseisen jakson aiemmin ja täytyy tunnustaa, että tippa tuli linssiin.
Aina nää eläin sarjat jotenkin saa herkistymään.

Gitta

Skotlannissa oli hautamuistomerkki bordercollielle, joka ei suostunut poistumaan isäntänsä haudan luota eikä syömään eikä juomaan vaan kuoli siihen ahaudan päälle
Dogs are our link to paradise

Go Up